Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
1. Bevezetés Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Blush Wedding Decor (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által szervezett eseményeken történő részvételre vonatkoznak. A jelentkezés elküldésével a résztvevő (a továbbiakban: „Megrendelő”) elismeri, hogy az ÁSZF rendelkezéseit megismerte, megértette és azokat magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el.
, A jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) nem szabályozott valamint azok értelmezése tekintetében a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadók. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen ÁSZF 2023. 01. 26. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizenegy) nappal a weboldalon – valamint közösségi felületein – közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Szolgáltató́ fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tarolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató́ írásos hozzájárulása nélkül.
JOGFENNTARTÁS: A Szolgáltató mint jogtulajdonos fenntartja a jogot arra nézve, hogy megtagadja a megrendelés teljesítését. Ebben az esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt erről. Kérjük ennek tudomásulvételét.
SZERZŐI JOGOK: A Jogtulajdonos, mint szerző rendelkezik valamennyi, a honlapon elérhető tartalom (szöveg, fotó) szerzői, szellemi jogával. Ez kifejezetten kiterjed a szerzőség feltüntetésének jogára, valamint valamennyi, a Szerzői jogi törvény és Polgári törvénykönyv által biztosított szellemi, vagyoni és nem vagyoni szerzői jogokra is.
MAGÁNCÉLÚ FELHASZNÁLÁS: A szerző ezúton közli a tisztelt honlaplátogatókkal és megrendelőkkel, hogy nem járul hozzá ahhoz, hogy bármely a honlapról elérhető, vagy offline kiadványként megjelenő szellemi alkotását harmadik személyek ellenérték és engedély nélkül, valamint szerzőségének feltüntetése nélkül hasznosítsák.
2. A Szolgáltató adatai
- Cégnév: Blush Wedding Decor
- Székhely: 1078, Budapest Nefelejcs sutca 59. 3/29
- Adószám: 32197152-2-42
- EU Adószám: HU32197152
- Elérhetőség: hello@blushweddingdecor.com, 06 70 3777 932
3. A szolgáltatás igénybevételének feltételei
3.1. A Megrendelő az eseményeken való részvételre kizárólag a jelentkezési űrlap kitöltésével és a részvételi díj határidőn belüli megfizetésével jogosult.
3.2. A jelentkezés véglegesítését a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja.
3.3. A Megrendelő köteles a részvételhez szükséges minden feltételt teljesíteni, ideértve az esetleges speciális előírásokat is.
4. Fizetési feltételek
4.1. A részvételi díj összege az adott esemény kiírásában kerül meghatározásra, amely magában foglalhatja a szervezési és lebonyolítási költségeket.
4.2. A fizetés módja lehet banki átutalás, online fizetés vagy egyéb, a Szolgáltató által biztosított fizetési mód.
4.3. A részvételi díj beérkezése után a Megrendelő elektronikus számlát kap.
5. Lemondás és visszatérítési szabályok
5.1. A Megrendelő jogosult a részvételt lemondani a rendezvényt kezdetét megelőző 72 órában, kizárólag írásban.
5.2. A határidőn belüli lemondás esetén a részvételi díj összegének 100% -os visszaigénylésére van lehetőség.
5.3. A határidőn túli lemondás esetén a részvételi díj nem visszatéríthető, azonban a részvételi jog átruházható egy másik személyre, amelyről a Szolgáltatót írásban értesíteni kell.
6. Az esemény lebonyolítása és módosítási jogok
6.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot az esemény programjának előzetes értesítés nélküli módosítására, amennyiben az szükségessé válik.
6.2. A Szolgáltató jogosult az esemény elhalasztására vagy lemondására vis maior esetén, amelyről a Megrendelőket haladéktalanul értesíti.
6.3. A vis maior helyzetből adódó eseménylemondás esetén a részvételi díj visszatérítésre kerül, vagy a Megrendelő választhat egy másik időpontot.
Helyszín
A tanfolyamok helyszíne a megrendelést és a fizetést követően a Szolgáltató által küldött emailben kerül egyeztetésre. A Szolgáltató fenntartja a jogot a tanfolyam helyszínének megváltoztatására. Amennyiben a tanfolyam helyszíne változik, Szolgáltató vállalja, hogy erről a tanfolyam kezdete előtt minimum 24 órával a jelentkezéskor megadott elérhetőségeken (email, telefon) értesíti Résztvevőt.
3 Házirend
A Megrendelők a workshop helyszínét kizárólag a jelen szabályzatban rögzítetteknek megfelelően használhatják, és kötelesek betartani a jelen szabályzat, valamint a workshopot vezető utasításait. A résztvevők a helyszínt, valamint annak berendezési és felszerelési tárgyait kizárólag a szerződésben rögzített célokra és rendeltetésszerűen használhatják.
A workshopokon kizárólag egészségesen lehet részt venni. Amennyiben bárki nem így venne részt a tanfolyamon, a Szolgáltatónak jogában áll megkérni a résztvevőt, hogy hagyja el a helyszínt, továbbá ilyen esetben a tanfolyam költsége nem jár vissza.
A Megrendelők teljes felelősséggel tartoznak a workshop helyszínén, valamint annak berendezési és felszerelési tárgyaiban vagy a helyszín területén tartózkodó harmadik személynek okozott károk megtérítéséért. Amennyiben a Megrendelő a jelen szabályzatban foglaltakkal ellentétes vagy a jogszabályi előírásokba ütköző magatartást tanúsít, illetve, ha nem tartja be a workshopot vezető oktató utasításait, továbbá akkor is, ha a workshop menetét vagy az ott jelenlévők részvételét bármely módon akadályozza vagy zavarja, az oktató döntése alapján a workshopon való részvételből azonnali hatállyal kizárható. Ez esetben a résztvevő az általa befizetett részvételi díj visszaigénylésére nem jogosult, részvételi díját a workshop szervezője kötbérként jogosult megtartani.
7. Felelősségvállalás
7.1. A Megrendelő saját felelősségére vesz részt az eseményen, és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges személyi sérülésekért, anyagi károkért vagy egyéb veszteségekért, kivéve, ha azok a Szolgáltató súlyos gondatlanságából erednek.
7.2. A Megrendelő köteles betartani az esemény helyszínén érvényes biztonsági és magatartási szabályokat.
7.3 A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az online megrendezett workshop technikai feltételei megfelelően biztosítva legyenek. Amennyiben azonban a workshop során előre nem látható technikai problémák merülnek fel (beleértve, de nem kizárólagosan: internetkapcsolati hibák, szerverleállás, szoftverhibák), a szervező nem vállal felelősséget az ebből eredő esetleges kellemetlenségekért.
A szervező fenntartja a jogot, hogy ilyen esetekben alternatív megoldást kínáljon, például egy későbbi időpontban történő pótlást vagy a workshop anyagának felvétel útján történő elérhetővé tételét.
7.4 Vis maior események – ideértve, de nem kizárólagosan: természeti katasztrófák, áramkimaradások, háborús cselekmények, hatósági intézkedések, járványok vagy más, a szervező ellenőrzési körén kívül eső események – esetén a szervező nem tehető felelőssé az esemény meghiúsulásáért vagy elhalasztásáért. Ilyen esetben a szervező a lehetőségeihez mérten törekszik megfelelő megoldás biztosítására (alternatív helyszín biztosítása, másik időpontra halasztás), de a jelentkezőket kártalanítás nem illeti meg.
8. Adatkezelés és adatvédelem
8.1. A Szolgáltató a Megrendelő személyes adatait kizárólag az esemény lebonyolítása és a kapcsolattartás céljából kezeli, az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR) előírásai szerint.
8.2. Az adatkezelési szabályzattal kapcsolatos részletek a Szolgáltató weboldalán érhetők el.
9. Panaszkezelés és jogérvényesítés
9.1. A Megrendelő jogosult panaszt benyújtani a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül. Ennek elérhetősége: hello@blushweddingdecor.com, 06 70 3777 932
9.2. A felek törekednek a vitás kérdések békés rendezésére, ennek sikertelensége esetén a jogvita elbírálására a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság rendelkezik hatáskörrel.
10. Záró rendelkezések
10.1. Jelen ÁSZF hatályba lépésének napjától érvényes, és visszavonásig hatályban marad.
10.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, amelyről a Megrendelőket előzetesen értesíti.
Jelen dokumentum elfogadásával a Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja a fenti feltételeket.